☆☆☆He died 4 nothing☆☆☆

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.335289-23-aring-dog-i-gotatunneln

Utredningen fortsätter angående Kristians död
...det visade sig att föraren var påverkad...

Ska du riskera liv, så riskera ditt egna...




Tårarna kan inte sluta falla, kan inte inse att du är borta...
Väntar hela tiden på att någon ska avslöja bluffen, säga att det var ett skämt,
säga att det inte är du...
Varför...
Varför...
Varför kunde ingen annan tagit din plats....
Varför skulle du offras?
Den bästa av dem alla...

Förlåt för att jag aldrig berättade...
Förlåt för att jag aldrig uppskattade...
Förlåt för att jag försvann...
Förlåt för att jag lät det ske...
Förlåt för att jag lät ditt hjärta sluta slå...
Förlåt för allt...

Ge mig chansen att byta plats med dig och jag gör det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback