✫✫✫ Time 4 Me 2 Show Off ✫✫✫

Nu har denna dagen kommit.
Då den personen ni anat minst skulle ge sig av och skaffa sig en blogg.
Ja, den personen is Me!
OMG - I know, tänkte samma sak själv först.
Men vi får se hur det håller i sig.

Sitter just nu hemma hos några vänner och filosoferar om världen, och har kommit med väldigt bra insikter.
Just nu så har jag hakat upp mig på en sak som en vän berättade för mig i helgen.
Hon var ganska oroad medans jag var chilled down och layed back :p Någon dåre på radion hade utropat att jorden kommer att gå under år 2012 då jorden slutar att snurra. Och det enda landet som kommer att klara sig undan översvämmningarna är Afrika.
Hur ska hela världens människor få plats där dom själva knappt har mat eller vatten. Priserna kommer att gå i höjden på flygbiljetterna och det kommer inte att vara en enkel chans att ta sig dit för viljan att leva.
Jag vet inte riktigt om jag tror på allt detta. Visst mycket saker har stämmt in på Maya kalendern, saker som de har förutspått. Men dom dog även ut då kalendern slutade, det var kanske deras eget slut de menade och vi har bara missuppfattat detaljerna på vägen. 
Men jag tänker inte sätta ett slutdatum på mig själv och varje dag räkna till slutet, det finns tillräckligt med faror runt omkring en dagligen, men man går inte och kollar sig om ryggen hela tiden. Då kan man inte leva fullt ut, endast vara fyllda av rädslan.
Lev livet fullt ut varje dag, för nästa dag kan vara din sista.

Förresten, ett råd till er upptagna: Flyttar ni ihop så ha så lite bestick, tallrikar och glas i köket. För då blir ni tvungna att diska oftare, mer tid med varandra då man hjälps åt. Gästerna löser man lätt med papperstallrikar, plastbestick och plastglas, blir även en snabbare städning och tid över för annat ;)



"U gotta play as much as u can, then the steam will never fade away." - anonym

"Whats the point if you cant get really close 2 one another." - anonym


"I'm just a foxy lady with a great mind." - anonym

Tempora mutantur et nos mutamur in illis…
(Времена меняются, и мы меняемся в них…)
- (Овидий, Ovidius)

В стороне многие остаются от того, что со стороны виднее. - (Леонид С. Сухоруков)

Sometimes you just want to be with the one who makes you laugh. - Mr Big (Sex and the City)

Some things are better left unsaid
Some strings are better left undone
Some hearts are better left unbroken
Some lives are better left untouched
Some lies are better off believed
Some words are better left unspoken
And its better that you never know!!

- anonym



Kommentarer
Postat av: Angelica

ohh you go girl ;) hahaha

2010-01-13 @ 22:02:43
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback