✫✫✫Just A Night With A Glas Of White Whine✫✫✫

Haha, blev en riktigt skum dag igår.
Försov mig till skolan, hann inte med uppgifterna.
Bankärendet och biblioteket avklarat.
Sedan fick man sällskap av sweet Jesper till Kungälv, men Krogen var stängd.
Då bar det sedan av till Gbg - Engelen för en bit mat + riktigt gott sällskap.
Och en otroligt vacker man att titta på, han kom in med röd jacka och röd keps, fick mig att titta bort från Jesper
och I fell in love :p
Efter det bar det av mot goa Kortedala och hälsa på min bebiii Martin :D
Blev så otroligt glad av att se han, inte träffat honom på 2 år. Och telefonkontakt är inte alls samma sak.
Efter många om och men bar det av hemåt och jag fick tittat klart Sherlock Holmes.
Helt ok film, men värdelöst slut som visade mer än tydligt att det kommer en 2:a.
Däremot Avatar, kan man starkt rekomendera. En otroligt bra film, med en bra tanke bakom.
Där efter väl hemma i min goa soffa och besöket från fjärran gjorde så att vinet åkte fram.
Och glasen tömdes fort :p
Haha, blev en lååång natt och pinsamma sms till vissa Boy-Toys :p
Försov mig till skolan och blev genast lunch med brodern min, efter ett långt hångel med Chicko ;)
Vad nu dagen väntar sig vågar jag inte ens tänka på.... But it's gonna be good ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback